archive-dk.com » DK » P » PUINE.DK

Total: 84

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • FILMANMELDELSER: Flammen og Citronen
    de andre modstandsfolk er blandt Danmarks største nationalhelte og grundlæggende ændrer filmen om Flammen og Citronen ikke på dette Filmen skildrer dog samtidig omkostningerne ved modstandskampen Dels de personlige omkostninger det har for f eks Citronens familieliv og dels den omkostning at uskyldige blev dræbt Vil du hellere se sjove film Er du mere til sjove film end krigsdramaer og actionthrillers Så tag et smut forbi Muvis dk hvor nettets sjoveste og nyeste film er samlet på ét sted Filmene er inddelt i kategorier med f eks musik sport og dyr så det er nemt at finde det du søger Flammen og Citronen er Danmarks dyreste film Med en pris i omegnen af 47 millioner er Flammen og Citronen Danmarks dyreste film til dato Den høje pris skyldes bl a de høje omkostninger til genskabelse af de historiske rammer alt lige fra uniformer til cigaretpakker skulle jo se ud som i 1944 Selvom 47 millioner er mange penge er filmen pengene værd Alle skydescener og deraf følgende special effects er Hollywood værdigt Det får filmen til at virke utroligt realistisk og på én gang storslået og tilpas afbalanceret Thure Lindhart er Flammen og Mads Mikkelsen er Citronen Hovedrollerne indtages af Thure Lindhart som Flammen og Mads Mikkelsen som Citronen og begge gør det utrolig godt ligesom Peter Mygind er overbevisende i rollen som politiadvokat Winther På rollelisten finder vi desuden blandt andre Stine Stengade Ketty Lars Mikkelsen og Jesper Christensen De holder alle et højt niveau Blandede filmanmeldelser De fleste andre filmanmeldelser af Ole Christian Madsens film roser også effekterne og skuespilpræstationerne Alligevel har filmen samlet set fået blandede men dog overvejende positive filmanmeldelser Ekstra Bladets filmanmelder kalder filmen en fryd for øjet og tildeler Flammen og Citronen 5 ud af 6 stjerner Hårdeste anmeldelse kommer fra Jyllands Posten der

Original URL path: http://puine.dk/filmanmeldelser-flammen-og-citronen-142/ (2013-03-20)
    Open archived version from archive

• SOLBRILLER – En guide til valg af Solbriller
    moderigtigt tilbehør Skal dine solbriller være hotte dikterer solbrillemoden anno 2008 stadig 70 er stil Dvs store solbriller der viser at man tør Solbrillerne skal helst være mørke og rustikke og gerne med lir i form af eksempelvis similisten Selve glassene skal ligeledes være mørke enten i én tone eller med mørke brune sorte nuancer af skygge Solbriller med styrke Går du til fagmanden er det muligt at få styrke i langt de fleste solbriller Mest almindeligt er grågrønne glas som er forholdsvis farveneutrale men afhængig af smag og behag kan du også vælge solbriller med mere utraditionelle glas i farver som eksempelvis rosa gul og lyseblå Har du allerede briller og foretrækker du også at gøre brug af dem når solen skinner kan du købe en såkaldt clip on Clip on er solbrilleglas der sættes fast uden på det almindelige brilleglas og vupti er dine hverdagsbriller blevet til solbriller Clip on fås både med og uden vippebeslag Så kan du selv bestemme om du vil tage din clips on helt af eller bare vippe den op når behovet for solbriller ikke længere er til stede Hvis du vil vide mere om valg af solbriller Tvivler du på om solbriller og i så fald hvilke er noget for dig kan du søge yderligere råd og vejledning ved hjælp af nedenstående links www cancer dk www dagenssundhed dk www synspunkt com www synoptik dk 6 Kommentar er Af Nicolaj den 24 jun 2009 Svar Et andet godt sted at kigge efter designer solbriller er i den DANSKE butik http www gladebriller dk Her kan du købe alle de kendte designer solbriller Gucci Police Ray Ban Tom Ford etc 30 50 billigere end normalt Af het den 24 jun 2009 Svar Hej Nicolai Tak for det fine link Vi vil meget gerne

Original URL path: http://puine.dk/solbriller-161/ (2013-03-20)
    Open archived version from archive

• SOLCREME – Guide til valg af den Bedste Solcreme
    og læderagtig hud samt dannelsen af store fregner gammelmandspletter stiger proportionalt med graden af solbadning Solcreme bliv ven med solen Der findes ingen solcreme der helt blokerer for solens stråler Derimod mindsker korrekt brug af solcreme solens skadevirkninger betragteligt Brug en solcreme med både UVA og UVB filter Såvel UVA som UVB stråler kan forårsage kræft Smør dig ind i solcreme 20 30 minutter før solbadning så huden er mættet Lad dig ikke vildlede af høje faktortal De lover ofte mere end de kan holde Eksempelvis holder faktor 50 kun to procent flere stråler ude end faktor 25 En solcreme med faktor 15 er en god løsning for de fleste Brug rigeligt med solcreme 20 ml til børn og 40 ml til voksne Mange bruger kun en fjerdedel af den anbefalede mængde solcreme og så opnår man ikke den tilsigtede beskyttelse Smør dig ind ofte Som udgangspunkt skal laget af solcreme fornyes hver tredje time Og sidst men ikke mindst Selvbruner beskytter ikke mod solens skadelige stråler Ej heller solarium hvis skadevirkninger er præcis de samme som den naturlige sols Solcreme med kemisk filter Et kemisk solfilter består af en række indholdsstoffer der optages i huden Det kemiske solfilter virker ved at absorbere solens skadelige stråler så de ikke når ned i de nedre hudlag og forårsager skade Solcreme med kemisk solfilter er usynlig på huden Solcreme med fysisk filter Et fysisk solfilter lægger sig som en hinde på huden Det virker ved at reflektere solens stråler og sende dem tilbage hvor de kom fra Solcreme med fysisk filter giver ofte huden et hvidligt skær hvilket udgør en vigtig del af solbeskyttelsen Vandafvisende eller vandfast Solcreme fås både som vandafvisende og vandfast En vandafvisende solcreme tåler to gange 20 minutters badning uden at den mister sin beskyttende virkning En vandfast

Original URL path: http://puine.dk/solcreme-guide-bedste-solcreme-159/ (2013-03-20)
    Open archived version from archive

• PuIne.dk - Part 3
    købe en fast ejendom som bolig i Tyrkiet med mindre man har en højt kvalificeret ejendomsmægler eller husadvokat med på råd når man køber bolig i Tyrkiet Læs mere Købe bolig hus og lejlighed i Grækenland 4 kommentarer Af admin Emne Boligkøb Hvis man overvejer at købe bolig i Grækenland er der mange vigtige overvejelser at tage hensyn til Om man kalder sit mål en bolig en feriebolig et hus

Original URL path: http://puine.dk/page/3/ (2013-03-20)
    Open archived version from archive